Reply
SteenHelmer_TBK
Level 2 Contributor

Sådan kan IAMCP understøtte din internationale strategi

Såfremt du har ambitioner om at vokse internationalt kan IAMCP også understøtte dette via vores globale netværk. IAMCP dækker både EMEA, US, LATAM og APAC.

Du her derfor mulighed for at udnytte netværket lokalt i de geografiske markeder du måtte vælge.

Den mest optimale måde er, at være aktivt IAMCP medlem i de enkelte geografiske markeder. Her er der to løsninger:

1. Tilmeld dig individuelt i hver enkelt marked til det lokale chapter under de lokale vilkår

2. Etabler et EMEA eller Internationalt IAMCP medlemskab på det niveau, der passer til dit behov. Dette giver dig automatisk adgang til de lande du måtte være interesseret i på samme betingelser som de lokale medlemmer.

(Du har mulighed for at tilføje et IAMCP-sponsorat til medlemskabet, hvis du kan se en værdi i det)

Læs mere her om vilkår og økonomi her:

Du er altid velkommen til at booke mig til en gratis virtuel rådgivningssession om udnyttelse af dit IAMCP medlemskab. Vælg selv dato og tid her: https://calendly.com/she/iamcp_intro

/Steen Helmer

Member of EMEA Membership Committee

Advisor for the International P2P Group

1 REPLY 1
ElenaStaszak
Moderator

Mange tak for at dele denne information @SteenHelmer_TBK.

Jeg vil opfordre alle til at undersøge denne mulighed nærmere og blive en del af IAMCP netværket udover de danske grænser.

Jeg ser frem til at se jeres kommentarer og tanker om denne mulighed.